Butaságok össze-vissza

Mindenféle dolog. Lesz itt olyanról is szó, amitől mész az utcán és agyfaszt kapsz. Emellett tervezzük különböző vicces videók, képek postolását is...

Friss topikok

  • epermag-allergia: qva szép a cicije, én csak idáig jutottam. (2010.06.14. 18:00) Reggeli kép
  • epermag-allergia: hmmm... tetszik a vibrátor, lehet h nekem is jól jönne 1 így árvíz idején, amikor a katonákat is e... (2010.06.06. 19:56) Foci VB
  • epermag-allergia: bal alsó 3as rendelésre kihúzva:D:D (2010.06.02. 13:06) Lapugyepi kocsma
  • epermag-allergia: like it (2010.05.25. 18:07) A katonaság
  • epermag-allergia: egyél meg 1 tábla csokit, megúszod 200-250 HUFból attól függően h a klasszikus vagy a lila tehenet... (2010.05.25. 14:12) A jóslóműsorok

Linkblog

Reinkarnáció.

2010.08.23. 21:36 - Mayakal

Mint ahogy azt észrevehettétek kicsit inaktívak lettünk így a nyár kezdetén, de hogy is lehetne a gép előtt ücsörögni, amikor ilyen jó idő van.(Rossz idő esetén ott vannak a különböző vendéglátóegységek, ahol remek hangulatban lehet elbaszkurálni az időt)

Emellett jómagam már túl is vagyok egy sikeres felvételin és egy gólyatáboron is, ami eléggé epikusra sikerült.(Mellékes, hogy két napra rá némi láz és torokfájás jutott osztályrészemül, de bőven megérte)

Az első videót úgy linkelték nekem is ,respect a készítőknek, hogy ilyen gyorsan össze tudták rántani, egy ilyen szétcsapott hét után. Ez amúgy egy hajózással egybekötött bortúra volt, nem mellesleg ez volt az a buli, ahonnan hajnal egykor távoztam, és három óra után kerültem elő valami susnyásból, nem elhanyagolható amplitúdós mozgás kíséretében. Zseniális élmény volt, éjfélkor a Balaton közepén egy hajón kétszáz ember társaságában őrjöngeni.

Emellett hálistennek a nyáron nem találkoztam sok butasággal - hacsak a női kiszámíthatatlanságot nem számítjuk bele, úgy érzem megint porba pakolták piciny lelkemet -

Zárszónak pedig csak annyit hogy olvassatok minket újra,lesznek itt még posztok, hisz nemsoká itt a SZIN, ahol a sörárak és a bunkó fesztiválozók miatt lehet reklamálni, aztán pedig újra kezdődik az iskolaév, jobbnál jobb témák gyűjtőhelye.

Ahoj.

süti beállítások módosítása