Butaságok össze-vissza

Mindenféle dolog. Lesz itt olyanról is szó, amitől mész az utcán és agyfaszt kapsz. Emellett tervezzük különböző vicces videók, képek postolását is...

Friss topikok

  • epermag-allergia: qva szép a cicije, én csak idáig jutottam. (2010.06.14. 18:00) Reggeli kép
  • epermag-allergia: hmmm... tetszik a vibrátor, lehet h nekem is jól jönne 1 így árvíz idején, amikor a katonákat is e... (2010.06.06. 19:56) Foci VB
  • epermag-allergia: bal alsó 3as rendelésre kihúzva:D:D (2010.06.02. 13:06) Lapugyepi kocsma
  • epermag-allergia: like it (2010.05.25. 18:07) A katonaság
  • epermag-allergia: egyél meg 1 tábla csokit, megúszod 200-250 HUFból attól függően h a klasszikus vagy a lila tehenet... (2010.05.25. 14:12) A jóslóműsorok

Linkblog

Vivás butaság

2010.05.07. 11:00 - Mayakal

Régebben volt alkalmam beletekinteni pár club rotation részbe,ami azért volt mókás,mert szerintem ez a műsor egy az egyben azért van, hogy megalázza a buta embereket./ami nem olyan rossz dolog, ha érzéssel és hitelesen csinálják/

Az egyik epizódban csajágóröcsögére látogattak el, valami helyi diszkóba, ahol a riporter dolga csak annyi volt, hogy okosan nézzen, a többit megoldották a hvcs-k*.

Ebben a videóban azonban egy hatalmas kettős fail rejtőzik.
Az alaptörténet szerint a stáb leugrott egy szombat este Bajára, ahol valami hatalmas party zajlott, és ott interjúvolták meg a kicsit spicces célközönséget. Ez önmagában nem probléma,hiszen részegen az ember beszél butaságokat, lehet is rajtuk jól szórakozni, itt viszont úgy tűnik kevés volt a riportergyerek parasztbuliban szerzett tapasztalata,ugyanis nem nagyon akarta beugrani neki. Erre Ő kitalálta hogy kiafaszagyerek alapon megkérdezi a legbutább kinézetű leányzóktól azt az egyszerű kérdést, hogy "mi a pálya?".
Őszintén szólva ha ezt illuminált állapotban tőlem kérdezi meg , valószínűleg az első kötekedő kérdés után elküldöm anyjába, én meg továbbállok.
A helyi leányzók azonban nem így tettek, mint azt a videóban ti is látni fogjátok.
 

Persze az ember elkuncog rajta, de én elsősorban nem /az amúgy egész k*rható/ a leányzók válaszaitól kaptam agyfaszt, hanem a riportergyerek tenyérbemászó, direktbengeci stílusától. Kíváncsi lettem volna mit lép ha mondjuk valaki ezzel a mondattal válaszol neki:

"A csillagászat területén a pálya alatt azt az útvonalat értjük, amelyet az égitest bejár egy másik égitest körül a gravitáció hatására."

Mindenesetre respektálom azt a hozzáállást, hogy ha valaki alapjáraton még nem segghülye, akkor csináljunk belőle azt a tv-ben.

*hvcs- helyi vagány csávó /gyengébbek kedvéért/

süti beállítások módosítása