Butaságok össze-vissza

Mindenféle dolog. Lesz itt olyanról is szó, amitől mész az utcán és agyfaszt kapsz. Emellett tervezzük különböző vicces videók, képek postolását is...

Friss topikok

  • epermag-allergia: qva szép a cicije, én csak idáig jutottam. (2010.06.14. 18:00) Reggeli kép
  • epermag-allergia: hmmm... tetszik a vibrátor, lehet h nekem is jól jönne 1 így árvíz idején, amikor a katonákat is e... (2010.06.06. 19:56) Foci VB
  • epermag-allergia: bal alsó 3as rendelésre kihúzva:D:D (2010.06.02. 13:06) Lapugyepi kocsma
  • epermag-allergia: like it (2010.05.25. 18:07) A katonaság
  • epermag-allergia: egyél meg 1 tábla csokit, megúszod 200-250 HUFból attól függően h a klasszikus vagy a lila tehenet... (2010.05.25. 14:12) A jóslóműsorok

Linkblog

Megasztár - első rész

2010.05.09. 14:11 - okniqu

Címkék: megasztár ének agyfasz bikicsunáj

 Mindenki élvezi nézni, ahogy buta emberek teljesen hülyét csinálnak magukból pármillió ember előtt. Ilyen esemény a Megasztár válogatója is, ahol minden megtörténhet. Minden évben vannak durva tagok, aki matta részegen megy be előadni, van aki annyira tehetségtelen, hogy szavakba se lehet foglalni és mindig van, akinek az angol kiejtésével "kisebb" gondok akadnak. 

Az idei szériában is van egy srác, akinek mivel kiesett az anyja és ő is, átkot szórt a zsűrire... Mindenki látta. Ezt azonnal meg is lovagolta a tv2, és az Aktív nevű szennyműsorban csináltak velük riportot. 

Ebben a videóban nem is az volt a vicces, hogy még mindig mekkora nyomorék a gyerek és az anyukája, hanem megint kiderült hogy ebben a szarban minden meg van rendezve. A srácnak adtak 10 rugót, ezért hülyét csinál magából. A Megasztár is olyan, mint a Mónnnika meg Balázs Show illetve a Józsi barát volt. 

És igen, ez is tele van nyomorékokkal... A nő a discman-t walkman-nek mondja, és szerintem életében nem hallotta még magát vissza.

"vat a vanderful vörd-ot akarom énekelni" - baszki, nem tudsz angolul, nem para de az én agysejtjeimet ne szívd le te szívszomorító.

A legjobb kiejtéses videó a bikicsunáááj volt, amit azóta szerintem kb mindenki hallott már. Azt is ez a rész adta, ami nagyon boldoggá tesz.

Ezen a szombaton is volt Megasztár, ha nem is ennyire ütős rész, de vannak benne jó részek. Arról is lesz post, biztos vagyok benne ;)

süti beállítások módosítása