Butaságok össze-vissza

Mindenféle dolog. Lesz itt olyanról is szó, amitől mész az utcán és agyfaszt kapsz. Emellett tervezzük különböző vicces videók, képek postolását is...

Friss topikok

  • epermag-allergia: qva szép a cicije, én csak idáig jutottam. (2010.06.14. 18:00) Reggeli kép
  • epermag-allergia: hmmm... tetszik a vibrátor, lehet h nekem is jól jönne 1 így árvíz idején, amikor a katonákat is e... (2010.06.06. 19:56) Foci VB
  • epermag-allergia: bal alsó 3as rendelésre kihúzva:D:D (2010.06.02. 13:06) Lapugyepi kocsma
  • epermag-allergia: like it (2010.05.25. 18:07) A katonaság
  • epermag-allergia: egyél meg 1 tábla csokit, megúszod 200-250 HUFból attól függően h a klasszikus vagy a lila tehenet... (2010.05.25. 14:12) A jóslóműsorok

Linkblog

Az emberi hülyeség

2010.05.10. 12:57 - okniqu

 Nagyon divatos mostanság a facebook, azonban az emberek nagy része nem tudja használni. Ez meglátszott a .... polgármesteren is, aki mint kiderült szereti a pinát. Ez teljesen normális dolog, csak akkoris, hát na. Ehhez hozzájárul, hogy a magyar emberek nagy része informatikai analfabéta, azaz azt se vágja min terem az internet. Éppen nézegettem a facebookon az üzenőfalam így kora délután, amikor láttam, hogy ismerősök elmennek valamilyen eseményre... Hát csak megnézem, nem akarok én kimaradni a jóból. Ezt nem kellett volna... Amikor egy bulit kb 2-2500 ember visszaigazol hogy ott lesz, és kb. 100-an beírják egy órán belül: "Jaaaj, nem tudok ott lenni mert: Anyunak szülinapja van / nem vagyok itthon / nem is akarok menni / másnak szülinapja van / már megyek bebaszni a haverokkal" (igény szerint választható) az mennyire kiégető. Érted, nem tudsz menni, rányomsz hogy nem veszek részt. Kész, ennyi. Nem kell még párszáz embernek beírnod.... Elárulok nekik egy titkot, azért van ott üzenőfal, hogy a résztvevők tudjanak beszélni. Érted, hogy kocsival megyünk Pestről, van 2 hely 1500/fő a benzin... Vagy hogy van 2 szabad ágyam, fiatal (16-18) közötti lányok kölcsönös szolgáltatásért alhatnak nálam... De a faszt, mert beírja a sok nyomi hogy viszket a tököm, és tele van azzal szarral.....

És itt is van arról egy kép, amitől pici agyfasz nőtt, amúgy nagyon recés agykérgemre.

 

Neveket kitakartam, mert mégis...

süti beállítások módosítása